пʼятниця, 23 серпня 2013 р.

Модуль 9,10

Наше навчання  наближається до кінця... Вся інформація ніби розкладена по полицям...Зроблено багато роботи та багато висновків!
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учніможуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місцедиференційованого навчання .
Що потрібно переходити  до процесу навчання, що будується навколо потреб
учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.Також я вважаю,що вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.А учні ,зі свого боку, мають бути активним у власному навчанні.
Саме диференціювання можна здійснювати у змісті навчання,процесі,результатах та у навчальному середовищі. Зробила висновок,що учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні способи сприйняття.

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів. Працюючи над проектом, зрозуміла,що постійно потрібно обмінюватися  своїми досягненнями з  колегами, обмінюватисч веб-адресами ...
Але все ж залишаються питання, які в подальшому намагатимусь вирішити.

Немає коментарів:

Дописати коментар